Tidligere skulle it drive og understøtte forretningsprocesser. I dag gælder helt andre krav. Nu er it også en differentiator, som skaber værdi i både produkter og services på tværs af forretningsområder, og mange aspekter af vores liv bliver digitaliseret - såvel professionelt og privat. At forblive analog er ikke længere et tema.
Når virksomheder skal være mere digitale, kræver det yderligere sammenlægning af kompetencer på tværs af it, driftsteknologi, R&D, produktdesign, markedsføring, salg og ikke mindst kundeindsigt og kundeoplevelse. Det er en stor udfordring at forene folk med så forskellige prioriteringer og kulturelle baggrunde. Vi hjælper derfor vores kunder med at adressere disse udfordringer og designe vellykkede strategier for digitale processer, produkter og services.
Inden for digital forretningsstrategi tilbyder vi:
Rambøll er en stor konsulentvirksomhed. Vi arbejder ofte i partnerskaber med en bred vifte af interessenter. Vores tilgang til hele processen er baseret på gensidig respekt mellem de involverede parter, som ofte har vidt forskellige prioriteter og udgangspunkt, afhængig af den specifikke branche.
Hent den seneste udgave af IT i praksis® gratis her