I de seneste fem år har vi håndteret over en million spørgeskemabesvarelser. Det er en del. Og det vidner om størrelsen på vores Survey-forretning, som omfatter en lang række undersøgelser og analyser, der alle tjener det samme formål: At indhente værdifuld viden om kunder og marked.
Vi spørger kunderne direkte, f.eks. gennem vores helt eget system, SurveyXact, men vi kan også levere de detaljerede og datatunge markedsanalyser eller business cases, som peger dig i retning af den mest profitable løsning. Og endelig har vi en markedsledende position inden for Customer Experience Management.
Data som beslutningsgrundlag
Rambøll Management Consulting tager sig af selv de mest komplekse survey-opsætninger for nogle af de største virksomheder i Danmark og i Europa. Vi besidder så store mængder af data, at vi kan benchmarke din virksomhed mod dine største konkurrenter, både ude og hjemme. Og vi ligger samtidig inde med den unikke viden, der gør det muligt at tegne det fulde billede af din virksomheds rammevilkår.
Vores ambition er at omsætte data til værdifuld indsigt, der gør virksomheder i stand til at træffe de bedste beslutninger.