Retail Relation er bindeleddet mellem dine kunder, de fysiske butikker og de forskellige online medier. Vil du aktivere dine kunder på de sociale medier, og samtidig indsamle værdifuld viden om deres oplevelser i dine butikker, så er Retail Relation løsningen. Kundernes kontakt med dit produkt eller ydelse begynder og slutter ofte online. Deres samlede indtryk af virksomheden bør derfor ikke alene bero på at skabe en god oplevelse i det fysiske møde, men også på hjemmesiden, sociale medier osv.
Vil du aktivere dine kunder på sociale platforme som f.eks. Trustpilot og Facebook og derved øge dit salg, er det derfor vigtigt at udnytte synergien på tværs af kanalerne. Produktet er udviklet til simpelt og effektivt at koble din fysiske tilstedeværelse sammen med online teknologi, og resultatet er øget synlighed, større salg og højere kundeloyalitet.
Resultater på alle niveauer
Hver enkelt afdeling får sit eget dashboard, så de løbende kan følge med i resultaterne og benchmarke med resten af kæden. Som administrator får du også adgang til et dashboard, hvor du både kan få et overblik over hele kæden og dykke ned i de enkelte afdelingers resultater.
Enkelt og effektfuldt værktøj
De forretninger, virksomheder, restauranter osv. der kender kunderne bedst, er ofte dem, der opnår størst succes. Udfordringen er, at det kræver tid og ressourcer at udføre systematiske kundeundersøgelser. Det bliver der lavet om på med Retail Relation. Løsningen er skruet sammen, så tidsforbrug og omkostninger minimeres. Desuden kan flere butikker i en kæde gå sammen om at udføre undersøgelser under én samlet licens. Undersøgelserne sendes ud til kunderne på sms og/eller e-mail, så det eneste, den enkelte butik skal bruge, er en accept fra kunden og et par minutter af dennes tid.